:)

Ev Lejla i ja upravo dosle kuci…ehehe…bile na nasoj najboljoj Ch.Willi…najbolji su definitivnooooooo..hahah…ma luddddiii suu…bilo nas hmm nezz ni ja oko 20..Anida,Vanessa,Nejra,Lamija,Lejla H.,Lejla Dj.,Ajdin,Bole,Dejo,Catic,Arman,Beha,Emir,Larisa,Dzana,Dino,Jasenko,Amina,Nirman,Robert i ja…hahahhaha…ma igrali se…hahaaha…kamareee…samo odjednom cujes ajmo kamara na Neiru..haha..aaaa jesu me izubijali…pa na Jasenka pa na Vanessuuu…aaauu..haha…bilo extra…pa onda se smijali…pa onda mi pricali o Svenu…aaaaaa…koliko sam se smijala…kaze- pa necu gledati kako treba igra soocera…hahahahhahahahahahahhahahahahahahahahah!!!!…ma jedva cekam ponovo…al ovako….haha…

[IMG]http://i208.photobucket.com/albums/bb291/svenuska/DSC03380.jpg[/IMG]

[IMG]http://i208.photobucket.com/albums/bb291/svenuska/DSC03379.jpg[/IMG]

[IMG]http://i208.photobucket.com/albums/bb291/svenuska/DSC03378.jpg[/IMG]

neiraxd
nezz ba sta da napisem...mrsko mi!

8 komentara

  1. ma lol preloodo nam je bilo veceras hahahaha bas ludnica hahaah KAMERE hahahahahahahhahahahahahahaahhahaahhaha ma shminx
    a najludje je ovo:
    neira: hej bole ispricaj joj za svena
    bole: aaa to je onaj sto sam mislio da treba igra soocera
    ja: pa kako igra???
    bole: pa necu gledat kako treba igra soocera hahahahahhaha
    looooool
    ajd dosta od mene
    kis

    lelly

  2. hahahhaahha…joj jesma se simijala hahhaa…kaze pa necu gledati kako treba igra soocera…LOL!! hahahaha…aj najludji je…hahaha…a tek nejra i lamija…kad one pocnu..pa anida…pa vanessa…peofilka…nova pedofilka..jahhahahahahhahahhahahhha joj LOL

Komentariši